Greyder 2018 sonbahar kış sezonu için satışı yeni sunmaya başladı. Greyder X-Pro Waterproof ayakkabısını uzun İnceleme sonucunda aldım ve kullanmaya başladım. Su geçirmez bir ürün aradığım için Lumberjack gibi pek çok markayı incelediğimde su geçirmeme konusunda tek garantili markanın Greyderin yeni sezon Greyder X-Pro Waterproof ayakkabıları olduğunu öğrendim. Greyder diğer sezon ayakkabılarını su geçirme garantisi vermemektedir. Yani su geçirmez ayakkabı arıyorsanız Greyder X-Pro Waterproof tercih eder iptal edilebilecek ender ayakkabılardan biri. Kar suyu dahil geçirmediği satıcı tarafından söylenmiştir. Mesela bilindik markalardan Lumberjack'in waterproof özelliği olan ayakkabılarına su geçirmez garantisi verdiğini, fakat Lumberjack'i Türkiye'de satan Flo markasının su geçirmez garantisi vermediğini öğrendim. Bu ürünü almaktan vaz geçerek Greyderin yolunu tuttum ve Greyder X-Pro Waterproof  markasını ürünü 429 TL'ye edinmiş oldum. Ayakkabı gerçekten son derece güzel. Siyah ve mavi koyu mavi renkleri tercih eden ayakkabıyı aldım. Ancak farklı renkleri de mevcut. Özellikle bağcık kısmında sarı renk olan ile kararsız kararıp en sonunda koyu mavi renkli olanı tercih ettim.

Greyder X-Pro Waterproof son derece rahat bir ayakkabı. Sonbahar, kış ve ilkbaharın ilk aylarında kolaylıkla giyilebilecek bir ayakkabı özelliği taşıyor. Yukarıda değindiğim gibi su geçirmez özelliği bulunmakta Ve bu konuda Garanti veriliyor. Şık gösterişli ve rahat bir ayakkabı istiyorsanız, sağlam uzun yıllar kış aylarında kullanmak İstediğiniz bir ürün arıyorsanız, tercih edebileceğiniz bir ürün konumunda. Ancak fiyat konusunda aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Gerçekten 429 TL yüksek bir rakam ancak paranın hakkını veriyor gibi görünen bir ayakkabı. Uzun yıllar kullanılabileceğini düşünerek satın aldı. Siz de eğer sağlam bir ayakkabı arıyorsanız ve kış aylarına sorunsuz geçirmek istiyorsanız Greyder X-Pro Waterproof ayakkabısını temin etmenizde hiç bir mahsuru yok. Bu ayakkabı özellikle Trekking ve dağcılık için de son derece kullanışlı ve güzel olduğunu tahmin etmekteyim.