2017 yılı kış aylarına doğru Yani geçen sene bu zamanlarda balkonumuzu Fıratpen Pimapen cam taktırdık. Yani komple Fıratpen Pimapen ile kaplattık. İ... ilinin P.... ilçesi A.... Ticaret tarafından Bu işlem gerçekleşti. 4 adet açılır kapanır Pencereden bir tanesi, Geçtiğimiz ay arıza yaptı. Yani açıp kaparken oldukça zorlanarak açılıp kapanmakta. Bu sebepten 26 09 2018 tarihinde aynı Fıratpen bayisine arızayı incelemeleri için müracaatta bulundum. Kendileri bana ertesi gün geleceklerini, sarkma olursa Cuma günü yani İki gün sonra kesin gelmiş olacaklarını belirttiler. Bende tamam diyerek ayrıldım.

Ancak iki gün geçmesine rağmen gelen giden ya da arayan olmadı. Bu sebepten 28 09 2018 Yani cuma akşam saatlerinde Bu bayiye uğrayıp niye beni oyaladıklarını sordum ve üstünkörü cevaplar vererek hiçbir şekilde ilgilenmediler. Ardından ertesi gün Fıratpen müşteri hizmetlerine mail attım. Durumu belirttim ve otomatik size geri dönüş yapacağız uyarısı geldi. Daha sonra hafta içi Salı günü yani ilk müracaatımdan 6 gün sonra Fıratpen müşteri hizmetlerinden arandım. 

Konu ile ilgili kısa bir bilgi alıp, size geri dönüş yapacağız dediler. İki gün geçti hiçbir şekilde geri dönüş yapılmadı. Ben de aynı Fıratpen ticari bayiine tekrar gittiğimde çok yoğunuz gelirsek geliriz şeklinde bir cevap aldım. Yani işin özü Fıratpen taktırma niyetiniz varsa kesinlikle bu firmayla çalışmanızı tavsiye etmem. Çünkü kendim mağdur edilmiş durumdayım. siz de herhangi bir arıza durumunda incelemeleri için çağırırsınız aynı mağduriyeti yaşamayın. İlk müracaat üzerinden 10 gün geçmesine rağmen kesinlikle hiçbir şekilde geri dönüş yapılmadı. Ne bir Servis geldi ne de bir bilgi verildi.

Arızanın Garanti kapsamına girip girmediğini de sordum. Eğer garanti kapsamına giriyorsa Garanti kapsamından yapın, yoksa Parası neyse veririz dedik. Ancak bana cevap olarak geldiğimizde bakarız önce incelememiz lazım dediler. O gün bugündür hiçbir şekilde geri dönüş yapılmadı ve bu yağmurlu günlerde kapanmayan camımız sebebi ile de mağdur edilmiş durumdayız. Ayrıca yukarıda belirttiğim İ.... ili P..... ilçesi A.... ticaret çalışanları kesinlikle ilgili ve alakalı güler yüzlü kişiler değiller. Üstünkörü baştan savma bir esnaflık anlayışları bulunmakta. Tabii bu da Fıratpen Bayisi oldukları için bana direkt Fıratpen müşteri memnuniyeti hissiyatı verdiği için Fıratpen'in benimle ne kadar alakasız ve ilgilisiz olduğunu göstermiş bulunmakta. Tecrübelerimden yola çıkarak isteyenlerin bilgilerine sunarım.
Not: 11.10.2018 günü geldiler ve ücret almadan hallettiler